Actualizări din Februarie, 2011 Comută fire de comentariu | Scurtături tastatură

  • animăluţe haioase 4:25 PM pe 9 February 2011 Legătură permanentă | Răspunde
    Etichete: , , , copil, , , ,   

    confirmare 

                                         

    credeam că e doar un mit. până la urmă se pare că asiaticii chiar au gusturi..indiscutabile. 😀

     
  • animăluţe haioase 3:39 PM pe 9 February 2011 Legătură permanentă | Răspunde
    Etichete: , , , , , , pasare, pasari, , , ,   

    Chiuveta = lac..? 

    şi eu unde mă mai spăl pe mâini?

     
  • animăluţe haioase 1:21 AM pe 9 February 2011 Legătură permanentă | Răspunde
    Etichete: , , , , , , , , ,   

    Avertisment 

    `                     

           `gata! m-am săturat să îi dai atenţie numai calculatorului. stau aici până mă bagi în seamă!` 

     
c
Compune articol nou
j
Articol următor/Comentariu următor
k
Articol anterior/Comentariu anterior
r
Răspunde
e
Editează
o
Arată/ascunde comentarii
t
Du-te sus
l
Du-te la autentificare
h
Arată/ascunde ajutor
shift + esc
Anulează
